خبرگزاری کار ایران

طی هفته جاری؛

400 پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۰۰

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: 400 پروژه عمرانی، اشتغال، تربیتی، فرهنگی و سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین به ارزش ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ حمزه برین در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگزار شد، گفت: طی این هفته ۴۰۰ پروژه عمرانی، اشتغال، تربیتی، فرهنگی و سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ۱۱۴ پروژه عمرانی، ۱۰۰ پروژه اشتغال و ۱۸۶ پروژه تربیتی، سلامت و فرهنگی با ارزش مالی ۳۰ میلیارد تومان با همکاری و مشارکت دستگاه‌های دولتی، شوراها، دهیاری‌ها، اهالی روستاها و خیرین به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهستان‌های چوقور طارم سفلی، دستجرد الموت غربی و زوارک الموت شرقی افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای پروژه‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین مبلغ ۶ میلیارد تومان، دستگاه‌های دولتی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و اهالی روستاها و خیرین مبلغ ۶ میلیارد تومان آورده مالی داشتند.

این مسئول بیان کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی که به صورت جهادی انجام شده،  ۸ میلیارد تومان صرفه جویی صورت گرفته که جزء مهمترین نقاط قوت قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ پروژه اشتغال در رسته‌های دام سبک، دام سنگین، طیور، باغداری، زراعت، زنبورداری، دست بافته‌ها، فرش و گلیم بافی در روستاها اجرا و منجر به اشتغال ۱۵۰ جوان روستایی شده است.

برین عنوان کرد: سایر پروژه‌ها در کارگروه های تعلیم و تربیت، فرهنگی اجتماعی و سلامت در روستاها اجرایی شده است که از جمله مهمترین دستاوردهای آن می‌توان به راه اندازی کتابخانه عمومی سیار، بازسازی و مرمت کلاس‌های درس در مدارس روستایی، بازسازی و احیای تنورهای نان محلی اشاره کرد.

وی در پایان گفت: طبق ابلاغیه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دهستان زوارک در بخش الموت شرقی با ۳۵ روستا، دهستان چوقور در بخش طارم سفلی با ۱۸ روستا و دهستان دستجرد در بخش الموت غربی با ۱۹ روستا، محل فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین است و مردم در اجرای پروژه‌های مختلف نقش محوری را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز