خبرگزاری کار ایران

افتتاح پایگاه موتورلانس اورژانس ۱۱۵ در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۶۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از افتتاح اولین پایگاه موتورلانس اورژانس ۱۱۵ در یک هتل این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی افشارنیک در این باره گفت: اورژانس ۱۱۵ نیشابور با ۹ پایگاه شهری، ۱۵ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی در حال خدمت رسانی به همشهریان است و اضافه شدن پایگاه موتورلانس در هسته مرکزی شهر و پرترافیک منجر به تسریع در دسترسی به مصدومین و بیماران خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای فروردین ماه سامانه پیامکی جهت خدمت گیرندگان اورژانس ۱۱۵ راه اندازی شده است که ۹۴ و نیم درصد رضایت از عملکرد اورژانس ۱۱۵ نیشابور در این سامانه ثبت شده است و سعی خواهیم کرد با راه اندازی این پایگاه موتورلانس و همچنین پایگاه های مصوب سازمان اورژانس کشور رضایت همشهریان را به بالاترین حد ممکن برسانیم.

افشارنیک اظهار داشت: از دو سال گذشته تاکنون سه پایگاه شهری و دو پایگاه جاده ای با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیرین احداث شده و این ششمین پایگاه است که امروز با همراهی و مشارکت خیر سلامت به بهره برداری می رسد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام ارزشمند خیر سلامت یادآور شد: دسترسی سریع به مصدومین و بیماران در معابر پرترافیک، آموزش کمک های اولیه به همشهریان و مسافران از اهداف اصلی این پایگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز