خبرگزاری کار ایران

تولید میلگرد آلیاژی۳۰ برای اولین بار در ذوب آهن/سومین محصول ذوب آهن مناسب برای صادرات

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۷۹۹

سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد ذوب آهن گفت: میلگرد آلیاژی ۳۰ برای اولین بار در ذوب آهن تولید و با توجه به کیفیت عالی شکل ظاهری محصول، ارزش بالایی جهت بازارهای داخلی و صادراتی دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا مهرابی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پرسنل نورد ۳۰۰ و خدمات فنی تولید، میلگرد ۳۰ آلیاژی با گرید  cr۲  ۷۰   برای اولین بار در ذوب آهن اصفهان تولید شد.   

وی افزود: بیشترین زمینه مصرف این محصول در گلوله های آسیاب سیمان (رول فورج شده) است که با درخواست بخش خصوصی و در تناژ بالا تولید شد. 

سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد تصریح کرد: کلیه مراحل مطالعاتی،طراحی و تراش غلتک و طراحی هادی آن در مجموعه خدمات فنی و تولید نورد انجام شد.

مهرابی گفت: میلگرد جدید با رعایت همه آیتم های استاندارد ۱۰۰۶۰ و به ویژه کیفیت عالی ovaliti ( بیضوی بودن ) زیر سه دهم تولید شد که این عدد داخل استاندارد، یک میلی متر است و با توجه به کیفیت عالی شکل ظاهری محصول، ارزش بالایی جهت بازارهای داخلی و صادراتی دارد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی های انجام گرفته در آینده نه چندان دور، پروفیل های جدید نیز در مدیریت مهندسی نورد تولید می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز