خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال جاری؛

136 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۷۰۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طی نیمه نخست سال جاری ۱۳۶ هکتار زمین به سرمایه گذاران جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین واگذار شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 161 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اشاره به واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران صنعتی گفت: طی نیمه نخست سال جاری  ۱۳۶ هکتار زمین به سرمایه گذاران جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین واگذار شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 161 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: همچنین تعداد سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیر با رشد 57 درصدی از 87 مورد به 137 نفر رسید.

وی عنوان کرد: با جذب سرمایه گذاران جدید در استان شاهد سرمایه گذاری ۵۳ هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال خواهیم بود که با اجرای این طرح‌ها برای پنج هزار و ۷۴۳ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

این مسئول افزود: با توجه به آمارها و شواهد موجود رشدسرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تداوم داشته و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در دولت جدید این روند ادامه خواهد داشت.

خانپور گفت: شرایط ویژه استان قزوین از جمله نزدیکی به پایتخت و قرار  گرفتن در راه‌های ارتباطی، قزوین را به استانی مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده و از جمله کانون‌های مهم اشتغالزایی به شمار می‌رود و با تکمیل پروژه‌های درحال اجرا در استان اشتغالزایی به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز