خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز مطرح کرد:

تهیه و توزیع ۱۴۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان از ابتدای شیوع کرونا/۷۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۶۶۸

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: این ناحیه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۴۷ هزار و ۸۵۲ بسته بین گروه‌های هدف از نیازمندان و خانواده‌های کم بضاعت توزیع کرده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدبهادر علیپور با اشاره به کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که دراثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، عنوان کرد: این ناحیه امسال نیز در هفته دفاع مقدس ۵ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی هر کدام بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع خواهد کرد.

علیپور خاطرنشان کرد: همچنین هزار بسته کیف و لوازم التحریر و ۲۰ دستگاه تبلت با حمایت خیرین و در راستای کمک به رفع نیاز‌های دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.به گفته وی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در طرح نذر رهایی ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند که ۱۰ نفر زندانی، توسط خواهران و برداران بسیجی در هفته دفاع مقدس آزاد شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به تهیه و اهدای ۱۵۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند، مرمت و بهسازی ۱۹ منزل مسکونی در مناطق محروم، ساخت ۸ باب منزل مسکونی توسط گروه جهادی پایگاه‌های بسیج، ابراز کرد: همچنین پخت و توزیع ۹۴ هزار پرس غذای گرم و اهدای بیش از ۲۳ هزار بسته مرتبط با عفاف و حجاب در قالب رزمایش نذر حیاء از دیگر اقدامات ناحیه ثارالله (ع) شیراز بوده است.

علیپور یادآور شد که با همکاری و مساعدت سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، نخستین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی توسط ناحیه سپاه ثارالله (ع) شیراز در راستای واکسینه شدن همشهریان راه اندازی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز