خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

اتوبوس‌های مسافربری قزوین برای بازگشت زائران اربعین راهی مهران شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۸۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای بازگشت زائران اربعین از طریق زمینی ناوگان حمل و نقل مسافربری استان قزوین به مرز مهران اعزام شده‌اند و این اعزام‌ها تا بازگشت تمام زائران قزوینی به استان ادامه خراهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اشاره به استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران اربعین گفت: در سال جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی سفر اربعین صرفا از طریق هوایی صورت گرفت؛ اما احتمال دارد بخشی از بازگشت‌ها از مرز زمینی صورت گیرد و باتوجه به این موضوع از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری برای بازگشت آن‌ها استفاده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: مقدمات لازم برای اعزام ناوگان مسافربری به مرز صورت گرفته و اتوبوس‌های حمل و نقل استان قزوین برای بازگشت زائران قزوینی به مقصد مهران اعزام شده‌اند و در مسیر رفت نیز هیچ مسافری را به همراه ندارند.

وی عنوان کرد: علاوه بر استفاده از اتوبوس‌ها هماهنگی‌های لازم با مجمتع‌های بین راهی جهت بهبود ارائه خدمات به زائران نیز انجام شده است.

حق لطفی گفت: ناوگان اعزام شده به مرز مهران تا انتقال تمام زائران اربعین به استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز