خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

تکمیل پروژه های عمرانی هرمزگان با جدیت دنبال شود/ ضرورت پرهیز از عادی انگاری کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۴۱

استاندار هرمزگان گفت: فرمانداران باید از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد عملیات اجرایی پروژه های عمرانی بهره بگیرند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در گردهمایی فرمانداران سراسر استان، با بیان اینکه کار تلاش و جهادی باید سرلوحه عمل مدیران باشد، اظهار کرد: تمام کسانی که عهده دار مسئولیتی هستند باید تا آخرین لحظه خدمت، از اختیارات و ابزار قانونی خود برای پیشبرد مسائل و رفع دغدغه های مردم بهره بگیرند.

وی افزود: تغییر دولت ها نباید ملاک عمل باشد و اگر سستی در کارمان بوجود آید به معنی این است که خالصانه تلاش نمی کنیم؛ بنابراین نباید در انجام وظایف محوله به خود سستی راه دهیم.

همتی تاکید کرد: فرمانداران باید در مقابل عملکرد و ترک فعل هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان ها پاسخگو باشند.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام، گفت: فرمانداران باید از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد عملیات اجرایی پروژه های عمرانی بهره بگیرند و از ظرفیت مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز استفاده کنند.

استانداران هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار تسریع در صدور احکام شهرداران و دهیاران سراسر استان شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود به نیمه دوم سال و احتمال شروع بارندگی و سیل در استان، سیستم مقابله با بحران در شهرستان ها باید آمادگی کامل داشته باشند.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به وضعیت روبه بهبودی کرونا در استان، تاکید کرد: از عادی انگاری کرونا باید پرهیز شود، چرا که این امر در گذشته سبب شده استان در برخی مقاطع زمانی با چالش جدی مواجه شود.

وی بیان کرد: برای بهبود شرایط فعلی و مدیریت کرونا، باید کنترل بر بازار و اماکن عمومی همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز