خبرگزاری کار ایران

نماینده البرز در صحن شورای شهر مطرح کرد؛

لزوم تقویت ابعاد هدایتی، نظارتی و حمایتی مجلس و شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۴۸

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز امروز به صورت سرزده در صحن علنی شورای شهر کرج حضور یافت و بر تقویت ابعاد هدایتی، نظارتی و حمایتی مجلس و شورای شهر، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا عباسی که بعد از ظهر امروز یکشنبه، در محل سالن جلسات شورای شهر کرج حضور پیدا کرد با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همکاری همه بخش ها و دستگاه های مسئول شهر و استان به منظور حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم، اظهار کرد: ایجاد هم‌افزایی بین شهرداری و پارلمان شهری برای برطرف کردن مشکلات شهری لازم است و ما حمایت خود را به طور کامل برای حل این مشکلات اعلام می کنیم.

وی وظایف پارلمان شهری را منحصر در حمایت، هدایت و نظارت در مقابل شهرداری دانست و تصریح کرد: بُعد نظارتی را نباید کمرنگ‌ کنید و باید مورد تقویت قرار بگیرد و تا آن جایی که ممکن است از دخالت در امورات پرهیز شود.

عباسی عزم جمعی مسئولان استان برای حل مسائل مربوط به بزرگراه شمالی یا  قطار شهری را لازمه کار دانست و افزود: یک صدایی مسئولان شهر و استان تاثیرگذاری بالایی در مطالبات به حق مردم دارد.

وی با بیان اینکه مردم باید حس کنند که نمایندگان آنها در مجلس یا شورای شهر، دغدغه حل مشکلات شان را دارند، افزود: مردم ما را برای گذاشتن سنگ جلو پای یکدیگر و مچ‌گیری انتخاب نکرده اند بلکه هدف این بوده که دست همدیگر را بگیریم تا بتوانیم مشکلات مردم و شهر را با استعانت الهی و حرکت انقلابی و جهادی حل کنیم.

این مسئول، در بخش دیگری از صحبت های خود به پیگیری های انجام شده در خصوص انتقال زندان ها از کرج اشاره کرد.

وی ادامه داد: این موضوع را به عنوان یکی از اولویت های استان با وزیر دادگستری مطرح کرده و مورد پیگیری قرار دادیم.

عباسی، همچنین از دریافت مجوز احداث مخزن  آب 10 هزار متر مکعبی برای شهرستان فردیس خبر داد که در جلسه صبح امروز با رئیس سازمان جنگل ها و مراتع، صادر شده است.

چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر کرج، امروز یکشنبه چهارم مهرماه با حضور سرزده علیرضا عباسی نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس و طرح صورت جلسات تعیین شده، برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز