خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان فارس؛

دو رقابت ملی ورزشی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۲۳

رقابت‌های جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری و دوی کوهستان ایران برای دومین بار به میزبانی فارس با عنوان جام پولادکف و با شعار بازگشت به زندگی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی فرزامی سرپرست رقابت‌های جایزه بزرگ گفت: مهرماه امسال، مسیر‌های کوهستانی مجموعه فرهنگی ورزشی پولادکف، صحنه رقابت دوچرخه‌سواران و دوندگان کوهستان ایران به منظور دستیابی به جایزه بزرگ کراس کانتری و تریل رانینگ جام پولادکف خواهد بود.

وی گفت: ۲۲ و ۲۳ مهرماه رقابت‌های کراس کانتری یا دوچرخه سواری کوهستان و ۲۹ و ۳۰ مهر ماه هم رقابت‌های تریل رانینگ یا دوی کوهستان برگزار می‌شود همچنین دوندگان در دو دوره مسابقه به طول‌های ۱۴ و ۲۸ کیلومتر به میدان می‌روند.

فرزامی افزود: رؤسای فدراسیون‌های دوچرخه سواری و دو و میدانی ایران به فارس و سپیدان سفر می‌کنند تا از نزدیک شاهد این رقابت‌ها باشند؛ رؤسای هیات‌های این دو رشته ورزشی و اداره کل ورزش وجوانان استان در انجام این میزبانی همکاری دارند.

وی تاکید کرد: این مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی پولادکف اظهار کرد: ما همچنین نگاه جهانی به این رقابت‌ها داریم و با همکاری‌هایی که فدراسیون و اداره کل ورزش وجوانان استان خواهند داشت، این رقابت‌ها را به صورت جهانی برگزار خواهیم کرد.

فرزامی افزود: نگاه ما به ارتقای ورزش استان همیشه ویژه بوده است و قبول میزبانی مسابقاتی نظیر دوچرخه سواری کوهستان و دوی کوهستان به این خاطر بوده که دوچرخه سواران و دوندگان هم استانی بتوانند با آرامش خاطر بیشتری در رقابت‌های کشوری به میدان بروند.

وی گفت: بیماری کرونا، دوسالی است که زندگی مردم و ورزشکاران را تحت تاثیر قرار داده و آنانرا به واقع از زندگی دور کرده است. شعار بازگشت به زندگی در راستای اهداف مان که کمک به مردم برای شروع یک زندگی تازه همزمان با انجام واکسیناسیون انتخاب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز