خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان:

کارگاه‌های مهارتی مدارس قزوین با 30 درصد دانش آموزان فعال خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۷۰

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کارگاه‌های مهارتی مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استان با 30 درصد ظرفیت دانش آموزان هر کلاس به صورت حضوری فعال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، توفیق محمدحسینی با اشاره به ضرورت حضور دانش آموزان فنی و کارو دانش گفت: به دلیل ضرورت آموزش مهارت به صورت حضوری، طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در روز 30 درصد از دانش آموزان این مدارس در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی حضور می‌یابد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد:  توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش از نیازهای جامعه امروز ما بوده و در سند تحول بنیادین نیز دارای اهمیت است.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت که کرونا به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش آسیب جدی وارد کرد؛ در حال حاضر نیز باتوجه به اهمیت سلامت دانش آموزان، کارگاه‌های این رشته‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با محدودیت به صورت حضوری برگزار می‌شود.

محمدحسینی گفت: در حال حاضر 18 هزار دانش آموز در 800 کارگاه آموزشی مهارت‌های فنی را فرا می‌گیرند که لازم است دروس عمومی را به صورت مجازی و آموزش‌های مهارتی را در زمان حضور در کارگاه‌های مدارس آموزش ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز