خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان:

753 مددجوی بهزیستی قزوین صاحب شغل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۴۹

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: طی سال جاری ۷۵۳ مددجوی قزوینی تحت پوشش این نهاد براساس تعهدات صورت گرفته در سطح استان صاحب شغل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی با اشاره به اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی گفت: طی سال جاری ۷۵۳ مددجوی قزوینی تحت پوشش این نهاد براساس تعهدات صورت گرفته در سطح استان صاحب شغل می‌شوند که این ایجاد فرصت اشتغال از طریق  پرداخت تسهیلات  قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی صورت می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: این تسهیلات امسال از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه به میزان ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در حوزه‌های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تا کنون برای ۴۵ مددجوی بهزیستی تحت پوشش در استان از این طریق به بانک های عامل معرفی و تسهیلات مورد نظر را نیز دریافت کرده‌اند و امیدواریم اعطای این تسهیلات در نهایت منجر به ایجاد یک شغل پایدار در بین آنان شود.

این مسئول اضافه کرد: براساس قانون، افراد تحت پوشش بهزیستی به روش‌های مختلفی امکان اشتغال دارند که امیدواریم با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته این اقدام به بهترین شکل ممکن در سطح استان قزوین اجرایی شود.

وارثی گفت: این اداره کل در زمینه آموزش به مددجویان و نظارت بر روند ایجاد اشتغال آنان نیز اقدامات زیادی انجام داده که امیدواریم نتیجه آن در نهایت منجر به توانمندسازی مددجویان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز