خبرگزاری کار ایران

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان:

تندباد با سرعت 40 کیلومتر مرکزی را فرا می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۲۲۸

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هوا پدیده تندباد با سرعت حدود 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت و در ساعات عصر امروز یکشنبه نقاط مختلف استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد در ساعات آینده امروز یکشنبه و در مناطق شمال شرق استان مرکزی، شامل شهرستان زرندیه و مناطقی از شهرستان ساوه سرعت وزش باد افزایش پیدا می‌کند و در برخی از مناطق در این ناحیه به طور لحظه‌ای به حدود 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وی ادامه داد: دمای هوا در شبانه روز آینده روند کاهشی خواهد داشت، اما از روز سه‌شنبه دمای هوا به طور موقتی افزایش خواهد یافت و به ویژه دمای روزانه هوا نیز حدود 2 تا 3 درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند. همچنین در 5 روز آینده آسمان این استان صاف پیش‌بینی شده است.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اظهار داشت: شهرستان ساوه با بیشینه دمای 34.5 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرستان و شهرستان کمیجان با کمینه دمای 5.5 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهرستان استان مرکزی در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

مرادی تصریح کرد: در سال زراعی گذشته از ابتدای مهرماه سال 99 تا ابتدای مهرماه سال 1400، میزان 193.5 میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز