خبرگزاری کار ایران

حُکم انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد + عکس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۱۶۳

سید علی احمدزاده به پیشنهاد وزیر کشور و با رای هیات دولت به عنوان اولین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم منصوب شد.

به گزارش ایلنا یاسوج، متن کامل حکم صادره از سوی" سیدابراهیم رئیسی" رئیس جمهور که خطاب به " سید علی احمدزاده" استاندار کهگیلویه و بویراحمد صادر شده بدین شرح است:

با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۳۱-۶-۱۴۰۰ هیات وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض، کوشا باشید و در حفظ و ارتقای وحدت و انسجام طوائف مختلف استان و نیز در توسعه زیرساخت های استان به ویژه در حوزه اقتصاد کشاورزی و دامپروری با استفاده از ظرفیت جوانان مستعد آن استان مجدانه تلاش کنید.

توفیقات آن جناب را در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، این حکم در سوم مهرماه امسال از سوی سید ابراهیم رئیسی امضاء شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز