خبرگزاری کار ایران

۵۱ سایت جدید تلفن همراه در استان قزوین راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۵۲

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: تا کنون ۵۱ سایت جدید از سوی همراه اول راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی شهامی با اعلام این خبر گفت: قرار بود ۱۸۰ سایت تلفن همراه در دو مرحله راه اندازی شود که در مرحله اول همراه اول ۵۱ سایت را راه اندازی کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، سهم شرکت ایرانسل را در این مرحله ۳۰ سایت بیان کرد و افزود: این شرکت در این زمینه اقدامی انجام نداده است.

به گفته شهامی، مرحله دوم از مصوبه راه اندازی سایت هم هنوز انجام نشده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان علت اجرا نشدن کامل این طرح را مشکل واردات و تامین تجهیزات از سوی شرکت‌های همراه اول و ایرانسل بیان کرد.

او درباره اجرای پروژه فیبر نوری قزوین به الموت به میزان ۱۸۰ کیلومتر هم گفت: این طرح فقط یک ابلاغ بود و هنوز اجرای آن شروع نشده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: این طرح در این دولت اجرای می‌شود و هر موقع که تحویل داده شد هزینه آن هم پرداخت می‌شود.

شهامی درباره اجرای پروژه فیبر نوری قزوین به طارم به میزان ۱۲۰ کیلومتر هم گفت: این طرح پارسال شروع شد و ۵ کیلومتر آن باقی مانده است.

به گفته او، این طرح را باید مخابرات به اتمام برساند و به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحویل دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان درباره واگذاری تلفن ثابت به ۶۷ نقطه از استان گفت: فقط چند مورد از این نقاط باقی مانده و بیشتر آن انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز