خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۴۸

استاندار قزوین گفت: در مهار ویروس کرونا رتبه حائز اهمیتی در سطح کشور داریم و از همین رو، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به صورت آزمایشی متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین، افزود: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی هستیم و با توسل به ائمه اطهار امیدواریم کشور از گرفتاری ها عبور کند و در آینده‌ای نزدیک شاهد برگشت به روال عادی زندگی به دور از ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال عبور از خیز پنجم کرونا در استان هستیم و این موضوع حمایت و رعایت هرچه بیشتر شهروندان را برای قطع زنجیره کرونا می‌طلبد.  

جمالی پور با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان قزوینی نسبت به شهروندان سایر استان ها بیشتر است، تصریح کرد: رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی، استفاده نکردن از ماسک در اماکن عمومی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی می تواند زنگ خطری برای ورود استان قزوین به خیز ششم کرونا باشد.  

وی ادامه داد: بی شک اگر استان وارد خیز ششم کرونا شود، به دلیل رویارویی با سرما و شیوع بیماری هایی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی وضعیتش به مراتب بدتر از خیز پنجم خواهد بود.  

استاندار قزوین با بیان اینکه مدیران در برگزاری برنامه های استانی باید حساسیت‌های بیشتری داشته باشند، افزود: مقام معظم رهبری به عنوان یک الگوی برجسته در تمام زمینه ها از جمله علمی، مذهبی و سیاسی بر کاهش تعداد برنامه ها و برگزاری مناسبت ها تاکید دارند که باید از توصیه ها و فرمایش های ایشان در مدیریت استان بهره مند شویم.

وی همچنین خطاب به مدیران استان افزود: در بحث دورکاری کارکنان، اختیار به مدیران دستگاه ها داده شده است اما این به آن منظور نیست که مدیران نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بی تفاوت باشند.

استاندار قزوین گفت:دانشگاه علوم پزشکی نیز موظف است  عملکرد مدیران و ادارات را در رعایت موارد بهداشتی مورد نظارت دقیق قرار دهند.  

وی بیان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته برخی کارمندان مشاغل از تزریق واکسن امتناع ورزیده اند که این موضوع خلاف منفعت اجتماعی است و مدیران موظف هستند در برخورد با کسانی که واکسینه نشده اند آنها را به بازرسی و تخلفات اداری معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز