خبرگزاری کار ایران

در جلسه مدیران شهری مشهد با وزیر اقتصاد مطرح شد؛

تاکید بر تامین منابع مالی از طریق فروش اوراق مشارکت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۳۱

شهردار و برخی اعضای شورای شهر مشهد با احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، با هدف بهره گیری از ظرفیت های موجود در وزارت اقتصاد و دارایی و به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت شهر مقدس مشهد، جلسه ای با حضور شهردار مشهد به همراه مجید دبیریان رئیس کمیسیون اقتصادی و تعدادی از اعضای این کمیسیون در دفتر وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد. 

دراین جلسه مجید دبیریان با تاکید بر اهمیت مشهد به عنوان شهری بین المللی، به ظرفیت های موجود درحوزه اقتصادی شهر پرداخت و از وزیر  اقتصاد، توجه بیشتر به بخش سرمایه گذاری و مشارکت های این شهر را خواستار شد. 

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تامین مالی پروژه های شهر، بر افزایش سهم مشهد در صدور اوراق مشارکت در پروژه های مختلف همچون نوسازی و توسعه حمل و نقل از جمله خرید اتوبوس و واگن های جدید قطار شهری تاکید کرد. 

سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد نیز در گزارشی به وضعیت  پروژه های شهری و میزان اعتبارات مورد نیاز پرداخت .

در انتهای این جلسه نیز سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی با برشمردن اهمیت مشهد در اقتصاد کشور و ظرفیت های موجود اقتصادی در آن در زمینه موارد مطرح شده در جلسه قول مساعدت و همراهی بیشتر با شهردار و شورای شهر مشهد را داد . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز