خبرگزاری کار ایران

دستور محبی برای رسیدگی سریع به پرونده بازی تیم‌های پاوه و گیلانغرب

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۸۱۷

در نشست خبری درباره حواشی پیش آمده در بازی فوتبال دو تیم پاوه و گیلانغرب از برخورد جدی با مسببان و عاملان این جنجال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه روز چهارشنبه ۳۱ مرداد سال ۱۴۰۰ مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان بین دو تیم گیلانغرب و تیم پاوه به میزبان شهرستان پاوه برگزار شد که در نهایت منجر به درگیری تماشاچیان و بازیکنان شد.

این اتفاق با انتشار فیلم و کلیپ هایی در فضای مجازی بازخورد منفی را برای جامعه ورزشی و همچنین استان را به همراه داشت، به همین دلیل امروز شستی خبری  پیرامون اتفاق های اخیر فوتبال با حضور جمعی از خبرنگاران ورزشی در هیات فوتبال استان برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان  گفت: یقینا با افراد خاطی برخورد خواهد شد، با تشکیل کمیته انضباطی و بررسی این موضوع مسببان این اتفاق به سزای اعمال خود خواهند رسید.

علیرضا محبی زنگنه ادامه داد: در فضای مجازی مطالبی جهت عدم مجوز برای برگزاری این مسابقات منتشر شده که صحت ندارد، برای برگزاری مسابقات هماهنگ های لازم انجام شده و مجوز لازم را دریافت کردیم.

زنگنه در خصوص درگیری بین بازیکنان و انگیزه ها و دلایل آن افزود: با توجه به اینکه زمین پاوه استانداردهای لازم و کافی را ندارد اما تنها زمین شهرستان پاوه است که از این لحاظ نمی‌توانیم مانع فعالیت ورزشکاران در این مورد شویم چراکه بر همگان نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی واضح است.

دبیر هیأت فوتبال استان در این رابطه افزود: زمین چمن شهرستان پاوه از سه ضلع قابل کنترل اما ضلع چهارم آن غیر قابل کنترل است و همین امر موجب هجوم تماشاچیان به زمین می‌شود که در اتفاق اخیر باعث درگیری با بازیکنان شد.

طیب صفری در ادامه این موضوع گفت: با توجه به رده سنی نوجوان دو تیم رقیب و لحاظ سن هیجان و حساس آن ها احتمال این اتفاق بیشتر می شود لذا در کنار بحث فنی مباحث اخلاقی و فرهنگی نیز باید مورد عنایت قرار گیرند.

 دبیر هیات فوتبال استان بیان داشت: در پی این اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه  موقتا برکنار شده و مسائل مربوطه در کمیته انظباطی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شده و میزبانی شهرستان پاوه نیز تا بررسی این موضوع نیز کنسل شده است.

وی در خصوص سلامت ورزشکاران اعلام داشت:  اولویت با سلامت ورزشکاران است که با توجه به پیگیری هایی که انجام شده و پرس و جو از بیمارستان معلوم شد تنها یک بازیکن به دلیل افت فشار راهی بیمارستان شد و عکس های گرفته و منتشر شده در فضای مجازی به قصد تنش و هیجان بیشتر انجام شده، که در این خصوص مدارکی در حال جمع آوری است.

رئیس هیأت فوتبال استان درباره تغییر ساعت بازی و نقش آن در عصبانیت بازیکنان مهمان گفت: تغییرات فنی مربوط به مسابقات به سرپرستان تیم که مسئولیت هماهنگی را بر عهده دارند اعلام می شود همچنین تغییر ساعت بازی که به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور اتفاق افتاد به گروه‌های مربوطه اعلام شد در نتیجه طرح این موضوع که تاخیر در مسابقات باعث ایجاد تنش و درگیری شده ادعایی بی اساس است.

وی ادامه داد: تیم گیلانغرب تیمی است که در مسابقات مختلف خوش درخشید اما باخت در مقابل ۵ گل اتفاقی ناگوار برای این تیم  است که می تواند موجب عصبانیت و خشونت پس از بازی شود.

رئیس هیأت فوتبال استان در پایان با اشاره به سعی در رفع نواقص زیرساختی فوتبال با کمک مسئولان مربوطه گفت: تمام تلاش ما این است تا ورزش استان و همچنین ورزشکاران کرمانشاهی را در جایگاهی که لایق آن هستند ببینیم و از مسئولان ورزشی تقاضامندیم که دلسوزانه برای ورزش کرمانشاه کار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز