خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز :

باید شهری در طراز شأن سومین حرم اهل بیت بسازیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۹۲

شهردار شیراز خطاب به مدیران شهرداری تاکید کرد: امروز باید با بهره‌مندی از عنایت حضرت شاهچراغ (ع)، شهری در طراز شأن سومین حرم اهل بیت بسازیم و نیت کنیم که خدمتگزار مردم باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی در اولین روز کاری خود افزود: شاهچراغ (ع) ولی نعمت ما است و امیدواریم شرمنده لطف و احسان ایشان نباشیم و بتوانیم با محوریت شاهچراغ(ع) شهر شیراز را مدیریت کرده و دعای خیر مردم یار و همراه ما برای پیشبرد اهداف مجموعه باشد. 

وی همچنین گفت: امروز، زمان کار کردن و خدمت رسانی به مردم بدون پرداختن به حاشیه ها است.

براساس این گزارش، شهردار جدید شیراز شنبه سوم مهرماه، در نخستین روز کاری خود به همراه رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان و شهرداران مناطق شیراز ضمن حضور در گلزار شهدای دارالرحمه با شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد، سپس به زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشرف یافت و پس از آن در دفتر خود میزبان مدیران شهرداری بود.

اصنافی با تاکید بر اینکه باید تصمیمات و اقدامات مجموعه شهرداری در راستای رضای الهی و خدمت به مردم باشد، ادامه داد: در خصوص موضوعاتی همچون توسعه شهر با محوریت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، شهرسازی، عمران، ترافیک و ... جلساتی تخصصی در حوزه های مربوطه خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز