خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار فارس:

باند دوم ارسنجان- روستای خبریز، شرق فارس را به شمال استان متصل خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۷۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت:پروژه احداث باند دوم حدفاصل شهر ارسنجان تا روستای خبریز این شهرستان که قسمتی از طرح خاوران سروستان ،خرامه ارسنجان ،سعادت شهر است، مسیر شرق فارس را به شمال استان متصل خواهد کرد و از لحاظ ترافیکی ارزش بالایی دارد.

به گزارش ایلنا محمود رضایی اضافه کرد: طول مجموع عملیات اجرایی این پروژه معادل ۱۳ و نیم کیلومتر است که شامل دو لایه آسفالت و عملیات ایمن سازی و جداسازی خطوط رفت و برگشت به صورت بزرگراهی است که این مسیر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی ادامه داد: پیمانکار فعال در این پروژه شرکت زرین دشت و مشاور طرح نیز شرکت مهندسین مشاور اتحاد راه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس برآورد مبلغ هزینه شده برای این پروژه را بر اساس قرارداد پیمانکار ۳۵۰ میلیارد ریال و ارزش عملیات اجرا شده بر اساس قیمت روز را۹۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رضایی گفت: محور مذکور از ابتدای هفته گذشته  زیر بار ترافیکی رفته اما تجهیزات مربوط موسوم به نیوجرسی کنار کانال هنوز کامل نشده و در حال نصب است.

به گفته وی همزمان با بهره برداری توسط شرکت پیمانکار  تعداد ۳ عدد دورگرد نیز در این پروژه اجرا خواهد شد ؛ در حال حاضر  ۱۳و نیم کیلومتر از این پروژه  تا ورودی روستای خبریز زیر بار ترافیک رفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز