خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان:

والدین در برابر آموزش حضوری دانش آموزان مقاومت نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۷۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از والدین و رسانه ها درخواست کرد ضمن توجه به اطلاع رسانی های لازم در برابر بازگشایی حضوری مدارس مقاومت نداشته باشند.

به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب الله خجسته پور بیان کرد: قطعا اولیاء و مربیان مدارس، مسئولان آموزش و پرورش، دست اندرکاران دانشگاه ها و سایر متولیان آموزش و پرورش سلامت فرزندان و دانش آموزان را در اولویت قرار داده و به آن توجه دارند.

وی افزود: تست بالینی از دانش آموزان بر اساس چک لیست در مدارس صورت گیرد تا از ورود افراد دارای علائم جلوگیری شده و با گذر از این ‌پیک و عدم ورود به پیک جدید شاهد سلامت در بین جامعه و دانش آموزان باشیم.

خجسته پور تصریح کرد: دستورالعمل های ابلاغی در خصوص آموزش و پرورش و سال تحصیلی جدید به فرمانداران و دانشگاه های علوم پزشکی ارسال شود

معاون استاندار سمنان اظهار کرد: روش حضوری برای کلاس های کمتر از ۱۵ نفر و مدارس کمتر از ۵۰ نفر جمعیت، روش ترکیبی به صورت گروه بندی که هفته ای یک یا دو روز دانش آموزان در مدرسه حضور می یابند و روش مجازی با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و شاد ۳ شیوه در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: پایه های اول و دوم دبستان به دلیل اینکه نیاز است با فضای مدرسه و شرایط آموزش و تعلیم اُنس بگیرند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به صورت ‌گروه بندی و نوبت بندی شده یک یا دو روز در هفته به صورت حضوری در مدارس آموزش می بینند.

خجسته پور ادامه داد: روش آموزش ترکیبی برای  مدارس از ۵۰ نفر جمعیت تا ۱۵۰ نفر در نظر گرفته شده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان به صورت گروه بندی و نوبت بندی شده یک یا دو روز در هفته در مدارس حضور می یابند.

وی اضافه کرد: مدارس بالاتر از ۱۵۰‌ نفر جمعیت دانش آموزی نیز به صورت مجازی و از بستر شبکه های اجتماعی، مدرسه تلویزیونی ایران و شبکه شاد، به بحث آموزش می‌پردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز