خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

آموزش حضوری در 350 مدرسه استان سمنان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۳۵۰ مدرسه با ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان که کلاسهای زیر ۱۵ نفر دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آموزش حضوری خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد دستورانی بیان کرد: دستورالعمل ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس ابلاغ شده است و بر اساس این دستورالعمل دانش آموزان باید از هر طرف با دانش آموز دیگر ۴ متر فاصله داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه الگوی آموزش و پرورش در شرایط همه گیری  کرونا نیز به ما ابلاغ شده است، تصریح کرد: مبنای اقدام و عمل ما بر اساس این دو دستورالعمل است و بر اساس آن سه شیوه آموزش حضوری، ترکیبی و غیرحضوری برنامه ریزی شده است.

دستورانی افزود: در مناطق روستایی و عشایری و داخل شهر همچون مدارس غیرانتفاعی که کم جمعیت هستند بر اساس شیوه حضوری به آموزش می پردازند.

وی گفت: در نیمه دوم مهر نیز مدارس با جمعیت ۵۰ تا ۱۵۰‌ نفر  به صورت‌گروه بندی و رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی آموزش را به صورت حضوری دنبال خواهند کرد.

دستورانی ادامه داد: مدارس پرجمعیت نیز با تکمیل واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان آماده برگزاری آموزش ها به صورت‌ حضوری در قالب گروه بندی و رعایت پروتکل ها خواهند بود.

وی یادآور شد: دروس عملی هنرستان ها و دبیرستان های کاردانش که تعداد دانش آموزان آن کمتر از ۱۵ نفر است به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: دانش آموزان پایه های اول و دوم، یک و یا دو روز در هفته به صورت گروه بندی و نوبت بندی شده در مدرسه حضور پیدا کرده و ضمن دریافت آموزش حضوری با فضای مدرسه و معلم و دانش آموزان آشنایی پیدا می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز