خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

آغاز رسمی سال تحصیلی جدید با حضور استاندار در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۳۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز در راستای ساخت و تجهیز مدارس اقدامات بسیار خوبی انجام داده است ولی متاسفانه رشد سریع جمعیت بویژه مهاجران، منجر به ضعف این استان در زیرساخت ها شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در حاشیه مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی 1400-1401 که روز شنبه در مدرسه خیرساز شادروان کرمی برگزار شد، اظهار داشت: این روز در عرصه تعلیم و تربیت بسیار به یاد ماندنی و مهم است.

وی ادامه داد: در استان البرز بیش از نیم میلیون دانش آموز و افزون بر 25 هزار نفر معلم فعال هستند.

شهبازی گفت: بر اساس سیاست گذاری های ستاد ملی مقابله با کرونا، واکسیناسیون تمامی معلمان در استان البرزصورت گرفته و در مرحله بعد واکسیناسیون والدین دانش آموزان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: البرز در راستای ساخت و تجهیز مدارس اقدامات بسیار خوبی انجام داده است ولی متاسفانه رشد سریع جمعیت بویژه مهاجران، منجر به ضعف این استان در زیرساخت ها شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: این مدرسه خیر ساز مدرن در منطقه ای پرجمعیت، ظرف مدت یک سال بنا شد که این امر قابل تقدیر است.  

وی گفت: طبق مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس در مناطق روستایی و عشایری و همچنین کارگاه های هنرستان ها به صورت حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز