خبرگزاری کار ایران

کشف ۷۰۰ گرم تریاک و ۵ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در کارگاهی در مراغه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۸۹

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۷۰۰ گرم تریاک و ۵ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در یک عملیات پلیسی از یک کارگاه تولید بلوک سیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مراغه، توحید فارسی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در کارگاه خود اقدام به خرید فروش مواد مخدر و همچنین فعالیت غیر قانونی در استخراج ارز دیجیتال می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی لازم قضائی در یک عملیات ویژه ضمن شناسایی فرد مورد نظر در بازرسی از کارگاه مذکور و مخفیگاه متهم مقدار ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ترازوی توزین و چند قلم اقلام ممنوعه و همچنین تعداد ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

وی افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی برخورد با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان را از اهداف پلیس عنوان کرد و افزود: با عنایت به اهمیت ارتقاء نظم و امنیت جامعه و پیشگیری از هرگونه اقدامات سوء برهم زنندگان نظم و امنیت و اطلاع از هرگونه اقدامات مجرمانه سریعاً از طریق سامانه ارتباطی مردم با پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند تا در کمترین زمان با مجرمان و ناهنجاری های اجتماعی برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز