خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مرز مهران بسته است/ هجوم زائران به مرز جز سختی‌چیزی برای آنها ندارد/ از هر جا که زندگی می‌کنید ارادت خود را به اهل بیت نشان دهید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۵۴

استاندار ایلام گفت: مرز مهران بسته است و زائران به این پایانه مرزی برای خروج به سمت کشور عراق مراجعه نکنند.

محمد نوذری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: مرز مهران بسته است و هیچ‌گونه رفت و آمدی برای زائران در این پایانه مرزی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: زائران از نقاط مختلف کشور با آمدن به استان ایلام و نزدیکی مرزی مشکلات و دردسرهایی را برای ما ایجاد کرده اند. از همه زائران عزیز تقامندیم به این استان جهت خارج شدن به سمت کشور عراق برای پیاد ه روی اربعین خودداری کنند.

استاندار ایلام عنوان کرد: برای بازگشت زائران اربعین از کشور عراق به ایران ما آمادگی داریم که این افراد را به اقضی نقاط کشور بازگردانیم. 

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این باره افزود : امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود و مرز مهران بسته است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در استان ایلام با تشدید کنترل و استقرار تیم‌های پلیس‌راه و انتظامی در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز مهران از حرکت خودرو‌های غیر بومی و زائران به سمت پایانه مرزی جلوگیری می‌کند.

وی گفت: پلیس، افرادی را که بخواهند به صورت ناآگاهانه به سوی مرز مهران حرکت کنند بلافاصله به سمت استان‌های محل سکونت خود باز می‌گرداند و تمامی این اقدامات در راستای سلامت مردم است.

سردار القاصی مهر  اضافه کرد: آمدن مردم به سمت مرز جز سختی برای آن‌ها چیزی ندارد، چون مرز مهران بسته است و کشور عراق قوانین خاصی درمورد کسانی دارد که غیر قانونی وارد کشورشان شوند و مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها است، بنابراین درخواست ما این است مردم در همان جایی که زندگی می‌کنند ارادت خود را به اهل بیت نشان دهند و به شایعات کذب فضای مجازی توجه نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز