خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تاکید استاندار قزوین به نقش تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۳۴

استاندار قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس پیامی صادر کرده و در آن به نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت و توسعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس پیامی صادر کرده و در آن به نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت و توسعه تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

ماه مهر سرآغاز دوستی‌ها و همدلی‌ها و نوید بخش آمدن بهار دوباره تعلیم و تربیت است تا در پناه مهرخداوندی فرزندان این مرز و بوم بر جهل و ظلمت چیره شده و به دانایی و نور رهنمون شوند.

تربیت نسل خلاق، پویا و با انگیزه از کلیدی‌ترین شاخص‌های توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و بر همین اساس نهاد مقدس تعلیم و تربیت از مدرسه تا دانشگاه، حیاتی‌ترین ارکان پیشرفت و توسعه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

بدون تردید در شرایطی که با تحریم‌های ظالمانه استکبار و شیوع گسترده کرونا مواجه هستیم توجه نظام مند به آموزش و پرورش از اهمیت بالاتری برخوردار شده است تا بتوانیم نیروهای انسانی کارآمد و توانمندی را در مدارس و دانشگاه‌ها برای آینده کشور مهیا کنیم.

امید آن داریم با اهتمام و مشارکت آحاد مردم عزیز در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسریع در روند واکسیناسیون همگانی به ویژه برای دانش آموزان عزیز در آینده نزدیک شاهد حضور پرشور و شعف آینده سازان میهن سربلندمان در سنگر مقدس تعلیم و تربیت باشیم.

ضمن ادای احترام به پیشگاه مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شهدای والامقام کربلا و هشت سال دفاع مقدس، تقارن اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس را با ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها مغتنم شمرده، آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت را به همه دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، اساتید و والدین تهنیت عرض می‌کنیم.

هدایت الله جمالی پور

استاندار قزوین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز