خبرگزاری کار ایران

راه اندازی واحد پذیرش بیماران در بیمارستان پیامبراعظم قشم و بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۲۲

واحد پذیرش بیماران بین الملل(IPD) در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبراعظم(ص) بندرعباس و بیمارستان پیامبراعظم(ص) جزیره قشم راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، بهتا صدیق سرپرست مدیریت امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان گفت: در سال جاری مسئولان و مدیران اجرایی مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبراعظم(ص) بندرعباس و بیمارستان پیامبراعظم(ص) جزیره قشم در حال راه اندازی و تکمیل امکانات و تجهیزات واحد پذیرش بیماران بین الملل(IPD)هستند.

وی اعلام کرد: درحال حاضر بیمارستان ام لیلا بندرعباس مجوز IPD را دریافت کرده است و به دو شرکت تسهیلگر زیر نظر معاونت درمان مجوز تسهیلگری داده شده است.

صدیق افزود: ۳۹ کلینیک دندانپزشکی، پوست و مو، رادیولوژی، مطب های تخصصی و فوق تخصصی و مرکز جراحی محدود رازی در بندرعباس، جهت ارائه خدمات گردشگری به نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس و مراکزIPDمعرفی شده اند، که بعد از پایش عملکردی مراکز مشابه مطابق با چک لیست های نظارتی وزارت بهداشت و درمان، تا دی ماه سال جاری بر تعداد مراکز که مجوز ارائه خدمات گردشگری را دارند اضافه خواهد شد.

درنشستی که به صورت ویدئو کنفرانس در آخرین روز شهریورماه سال جاری، توسط صدیقه مقیمی کارشناس اداره گردشگری سلامت معاونت درمان و با حضور مدیران و رؤسا و کارشناسانIPDبیمارستان های ام لیلا، امام رضا(ع) و مجتمع آموزشی، درمانی پیامبراعظم(ص) بندرعباس و همچنین رئیس و مدیر پرستاری بیمارستان شهدا بندرلنگه و کارشناسIPDبیمارستان پیامبراعظم(ص) قشم برگزار شد، در خصوص پیگیری امور گردشگری، آموزش شیوه راه اندازی واحد بیماران بین الملل در بیمارستان های مذکور و چگونگی استفاده از چک لیست های نظارتی در پایش عملکردی این واحد بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز