خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل:

آب پایدار برای ناحیه صنعتی نیر تامین می‌شود / افزایش آب از 5 لیتر به 15 لیتر در ثانیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۸۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اجرای پروژه منبع زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ ناحیه صنعتی نیر، آب مورد نیاز این ناحیه تامین و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی از تامین آب پایدار برای ناحیه صنعتی نیر خبر داد و گفت: آب تخصیص یافته برای ناحیه صنعتی نیر در حدود 5 لیتر بر ثانیه بود که با پیگیری های این شرکت، میزان تخصیص آب برای این ناحیه از 5 به 15 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

اهلی ادامه داد: در کنار این تخصیص تلاش شد تا میزان فشار آب نیز افزایش یابد که بر این اساس، پروژه منبع زمینی و هوایی 500 مترمکعبی و همچنین ایستگاه پمپاژ ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از سال گذشته آغاز شد که این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 65 درصدی در مرحله اجرا است.

وی محل تامین اعتبارات این پروژه را منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی عنوان کرد و افزود: این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته تا از تمامی ظرفیت های داخلی، استانی و ملی برای تامین زیرساختهای مورد نیاز شهرک های صنعتی استان استفاده کند که در این راه همچون گذشته، چشم انتظار کمک تمامی مسئولان استانی و ملی هستیم. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به زیرساخت های تامین شده در شهرک های صنعتی و استفاده مشترک واحدهای تولیدی از خدمات مشترک که منجر به پایین آمدن هزینه تولید برای واحدهای صنعتی می شود، شهرک های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار سرمایه گذاران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز