خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان:

سه گروه شکارچی غیرمجاز حرفه‌ای در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۷۳

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان طی سه ماموریت موفق شدند سه گروه از شکارچی متخلف حرفه‌ای و غیر‌مجاز که مبادرت به شکار کل و بز وحشی و حمل سلاح غیرمجاز نموده را دستگیر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی طاهری با اشاره به دستگیری شکارچیان متخلف در سطح استان گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در مناطق مختلف استان موفق به دستگیری سه گروه شکارچی غیرمجاز که با سلاح شکاری در فصل غیرمجاز اقدام به شروع به شکار و شکار کرده بودند، شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست الموت شرقی، الموت غربی، طارم سفلی و مامورین یگان حفاظت حفاظت محیط زیست اداره کل طی سه ماموریت موفق شدند سه گروه از شکارچیان متخلف حرفه‌ای و غیر‌مجاز که مبادرت به شکار کل و بز وحشی و حمل سلاح غیرمجاز نموده را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در منطقه الموت شرقی مامورین یگان حفاظت اداره کل و محیط‌بانی معلم کلایه در مسیر زیستگاه سیالان و رستم زرد موفق به دستگیری دو نفر شکارچی غیرمجاز که با یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و ادوات شکار و صید مبادرت به شکار دو راس کل وحشی نموده بودند شده و متخلفین پس از دستگیری و انجام بازجویی مقدماتی با دستور قضایی بازداشت شدند.

این مسئول عنوان کرد: در منطقه الموت غربی، مامورین یگان حفاظت محیط‌بانی رازمیان با همکاری مامورین یگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و یک کار اطلاعاتی دقیق و سرنخ‌های به دست آمده موفق به شناسایی یک نفر شکارچی غیرمجاز شده که با دستور قضائی با همکاری مامورین انتظامی طی بازرسی محل زندگی وی، موفق به کشف و ضبط لاشه یک راس بز وحشی و یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و مهمات شدند که در ادامه با دستور مقام قضائی و بررسی گوشی متهم موفق به کشف تصاویر متعدد از شکار بیش از شش راس کل و بز وحشی و یک بهله پرنده شکاری شدند و درحال حاضر متهم با در بازداشت به سر می‌برد.

طاهری گفت: در منطقه طارم سفلی مامورین یگان حفاظت این منطقه موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز که با یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز قاچاق و مهمات و ادوات شکار مبادرت به شروع به شکار نموده بودند شده و پرونده متخلف پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز