خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

آغاز سال تحصیلی جدید مدارس گیلان با حضور بیش از ۳۲۰هزار دانش آموز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۳۵

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آموزش های مجازی تا پایان مهر ماه، گفت: امسال بیش از ۳۲۰ هزار دانش آموز در مدارس گیلان تحصیل می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رحمتی امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که به صورت نمادین در مدرسه معین رشت برگزار شد با اشاره به اینکه تاکنون برای این سال تحصیلی ۳۲۰ هزار و ۲۵ دانش آموز ثبت نام قطعی انجام داده اند، اظهار کرد: گفت: قطعاً این تعداد تا پایان مهر ماه افزایش می‌یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان افزود: از این تعداد سه هزار و ۴۸۹ نفر در پیش دبستانی و ۳۲ هزار و ۹۰۳ نفر در پایه اول ابتدایی تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به تحصیل ۱۶۴ هزار و ۷۸۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی، گفت: ۸۶ هزار و ۶۵ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و ۷۱ هزار و ۷۷۴ نفر در مقطع متوسطه دوم امسال در مدارس گیلان تحصیل می‌کنند.

رحمتی همچنین در ادامه با بیان اینکه مجازی بودن آموزش دانش آموزان دست کم تا پایان مهر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: برای بازگشایی مدارس و آموزش حضوری منتظر دستور ستاد ملی و استانی کرونا خواهیم بود.

وی با اشاره به نوع آموزش‌ها در مناطق روستایی و عشایری، تصریح کرد: امسال آموزش دانش آموزان در مدارس روستایی و مناطق کم جمعیت و با نظر شورای مدرسه حضوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز