خبرگزاری کار ایران

پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی به کار خود پایان داد/خبرنگار ایلنا حائز رتبه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۳۴۸

اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این مراسم گفت: فراخوان این جشنواره تیرماه پارسال منتشر شد که در پایان سه هزار و ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که از آن میان ۶۱ درصد آثار به مشهد و مابقی به سایر شهرستان های خراسان رضوی مربوط بود.

عباس محمدیان ادامه داد: این آثار در زمینه‌های مختلف تولید خبر، گزارش، عکس، موشن‌گرافی، پادکست و گزارش تصویری در استان خراسان رضوی با محورهای جهش تولید، فرهنگ رضوی و زیارت، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن شناسی، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم رهبری، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و مکتب شهید سلیمانی بوده است.

وی در سخنان خود با اشاره به برخی مطالبات رسانه‌ها و مطبوعات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازسازی ساختار رسانه ای کشور، تفکیک صندوق هنر و رسانه و برقراری نهضت آموزشی خبرنگاران از جمله مهمترین مطالبات فعالان رسانه است.

در پایان مراسم از برگزیدگان رسانه استان تقدیر شد که خبرنگار ایلنا نیز در بخش گزارش خبری جزو افراد برگزیده و برتر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز