خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران های رگباری در 8 استان کشور/خلیج فارس مواج می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۳۱۵

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز و فردا در برخی نقاط از شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر و گاهی بارش باران به صورت رگبار و رعدوبرق و افزایش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همین شرایط یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و دوشنبه در شرق اردبیل و گیلان و مازندران رخ می‌دهد سه شنبه در برخی نقاط از شمال غرب و سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش باران خواهیم داشت. امروز افزایش سرعت وزش باد در شمال غرب را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: یکشنبه برای شمال شرق و جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش سرعت باد رخ می‌دهد. همچنین این پدیده روز دوشنبه در نوار شرقی کشور هم رخ خواهد داد که می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد بشود. از بعدازظهر امروز تا روز یکشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد شد. از اواخر وقت روز شنبه تا دوشنبه خلیج فارس هم مواج و متلاطم خواهد بود.

نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: برای تهران هم طی سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد بود. بیشینه دمای تهران امروز در مهرآباد به سی و سه درجه می‌رسد و در شمیرانات به سی و چهار درجه خواهد رسید. کمینه دمای تهران بیست و سه درجه برای مهرآباد و بیست درجه برای شمیرانات پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز