خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تیم دوچرخه سواری استان کرمانشاه تاریخ ساز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۲۸۶

رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: تیم دوچرخه سواری استان کرمانشاه برای اولین بار در تاریخ خود مقام دوم مسابقات قهرمانی کشور جوانان را کسب کرد.

ایوب محمودی در گفت وگو با ایلنا خاطرنشان کرد: تیم دوچرخه سواری استان کرمانشاه با چهار مدال طلا و دو نقره و یک برنز مقام دوم تیمی مسابقات قهرمانی کشور جوانان را کسب کرد.

محمودی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که از تاریخ ۳۱ شهریور لغایت ۱ مهر در پیست دوچرخه سواری استادیوم آزادی برگزار شد تیم کرمانشاه در ماده اسپرینت تیمی سه مدال طلا توسط علیرضا شیری، رامین اکبری و پارسا شفیقی، یک مدال طلا در ماده کایرین توسط علیرضا شیری، دومدال نقره در ماده ۲۰۰ متر سرعت و ۱۰۰۰ متر و همچنین یک مدال برنز در ماده اومینیوم را توسط رامین اکبری کسب کرد.

محمودی یادآور شد: این حجم از مدال و کسب عنوان تیمی در مسابقات قهرمانی کشور در تاریخ این رشته ورزشی در کرمانشاه بی سابقه بوده است و نوید روزهای خوبی را در آینده برای ما می دهد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: در این دوره از مسابقات تیم دوچرخه سواری استان کرمانشاه با حمایت و پشتیبانی نیروگاه زاگرس کوثر در این مسابقات شرکت کرد.

محمودی ادامه داد: در رده بندی کلی مسابقات تیم خراسان رصوی قهرمان، کرمانشاه دوم و کرمان مقام سوم را کسب کردند و در صورت حمایت جوانان استان در آینده نه چندان دور می توانیم شاهد افتخارآفرینی آنها در میادین معتبر جهانی در این رشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز