خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مهار آتش سوزی در منطقه جنگلی یانه سر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۲۶۹

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گلستان گفت: توانستیم آتش سوزی در شرق روستای یانه سر در مهار کنیم ولی حریق در منطقه زرشک چال را به علت شدت باد نمی توانیم امشب کنترل کنیم.

عبدالرحیم لطفی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: از ظهر امروز دو فقره  آتش سوزی  درمنطقه زرشک چال وشرق روستای یانه سر در ارتفاعات شهرستان کردکوی  به وقوع پیوست که فقط توانستیم تا امشب آتش سوزی منطقه یانه سر کنترل کنیم.

وی ادامه داد:در حال حاضر شدت باد در منطقه زرشک چال بسیار زیاد ونمی توانیم آتش را کنترل کنیم  که حتی در برخی مناطق  به راه دسترسی نداریم.

لطفی افزود: درحال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای محیط زیست، سپاه، منابع طبیعی وآبخیزداری و نیروهای مردمی در دو محل آتش سوزی حضور دارند.

وی بیان کرد: سه فروند بالگرد درخواست کرده ایم که انشاالله تا فردا صبح  برای علمیات اطفا حریق  در این دومنطقه آتش سوزی زرشک چال ویانه سر استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گلستان خاطر نشان کرد: در خواست نیروهای بیشتری جهت اطفا آتش سوزی در این  دو منطقه کردیم که از فردا صبح  نیروهای مردمی، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، محیط زیست، منابع طبیعی به  این دو منطقه آتش سوزی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز