خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۷۹

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 6 نفر از عاملان تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بلافاصله پس از درگیری و نزاع دسته جمعی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی اعلام وقوع درگیری و تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت کلانتری و تیم های تخصصی پلیس امنیت عمومی استان در محل حاضر شدند.

وی افزود: شخصی که توسط ضاربان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود از متهمان سابقه‌دار است که به تازگی از زندان ترخیص شده و متعاقب آن در حوالی ساعت 03:00 بامداد امروز، نامبرده به اتفاق چند نفر دیگر منازعه کرده که طی این درگیری  یک نفر در این زمینه به وسیله اسلحه سرد مضروب و به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شده بود.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: فرد مذکور جهت پیگیری وضعیت همدست مصدوم خود به بیمارستان مراجعه که در حین درمان مجددا ضاربین با یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره ای رنگ، با پلاک مخدوش به بیمارستان مراجعه و اقدام به شلیک با اسلحه کلاش می‌کند که در اثر آن نامبرده از ناحیه زانو مصدوم شد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه با سرعت عمل پلیس و طی یک عملیات ضربتی هر6 نفر از عاملان این درگیری در محل حادثه دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاش متعلق به ضاربان کشف شد، عنوان کرد: مصدوم تحت الحفظ در حال درمان است و سایر متهمان نیز جهت ادامه روند مراحل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه استان هرمزگان محلی برای جولان افراد هنجارشکن و قانون گریز نیست، خاطرنشان کرد: پلیس استان بصورت شبانه روزی هرگونه تحرک افراد قانون گریز، هنجارشکن، اراذل و اوباش و کسانی که سعی در آشفته کردن بار روانی جامعه دارند را رصد  با جدیت و قاطعیت با آنان برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز