خبرگزاری کار ایران

حضور سفیران بشر دوستی 10 استان در نشست کتابخوانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۴۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری نشست مجازی کتابخوانی دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی هلال احمر قزوین با حضور سفیران بشر دوستی 10 استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، حسن آصفی در نشست مجازی کتابخوانی جمعیت هلال احمر قزوین که با حضور سفیران بشر دوستی 10 استان کشور برگزار شد، گفت: کتابخوانی و نقد و تحلیل موضوعات مختلف در حوزه بشردوستی از جمله فعالیت‌های دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی جمعیت هلال احمر استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این دبیرخانه در پی برگزاری نشست‌های استانی کتابخوانی، این بار با حضور سفیران بشردوستی ۱۰ استان این نشست را در سطح ملی برگزار کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های کتابخوانی دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی به عنوان حرکتی مؤثر در ترویج کتابخوانی است و امیدواریم با مشارکت و همراهی همه و به خصوص اعضای جوانان بتوانیم برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گام های مؤثری برداریم.

آصفی گفت: تأثیر کتاب به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در ترویج فرهنگ بشردوستی و انسان دوستی، رشد و تعالی تمام افراد جامعه به ویژه جوانان بر همگان آشکار است و بر همه واجب بوده تا در جهت افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در دوران سخت کرونایی تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز