خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در حاشیه بازدید از کارخانه فومنات:

رضایتمندی مردم زمانی است که معیشت‌ شان بدون مشکل باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۲۵

فرماندار شهرستان رشت گفت: دستگاه های مسئول موانع تولید را شناسایی و مرتفع کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح‌اللهی در حاشیه بازدید از کارخانه فومنات اظهار کرد: باتوجه به اینکه در شرایط سخت اقتصادی و با هزینه‌های بسیار مواجه هستیم، امیدواریم دولت سیزدهم تلاش کند تا اقتصاد کشور به  ثباتی برسد و اثرات آن در برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌ها مشهود باشد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بی ثباتی قیمت‌ها در فرآیند اجرای کار شرکت‌های تولیدی اثر مخربی دارد، افزود:وقتی اشتغالزایی شود، درآمد و معیشت مردم بدون مشکل خواهد بود و در نتیجه رضایتمندی حداکثری را در پی خواهد داشت.
 
فتح‌اللهی گفت: در کارخانه فومنات مشکلاتی مربوط به آلایندگی و تصفیه خانه وجود دارد که باید با برنامه ریزی و همراهی محیط زیست شهرستان مرتفع شود تا هم ضمن رعایت قوانین حاکم در این خصوص، چرخ تولید این کارخانه بچرخد.
 
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه همواره مباحث زیست محیطی در اولویت قرار دارد، بیان کرد: برای این کار باید اقدامات عملی و علمی برداشته شود تا در حوزه رعایت مباحث تخصصی مرتبط با محیط زیست، موانع مرتفع شود و با خیال آسوده برنامه توسعه شرکت ادامه پیدا یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز