خبرگزاری کار ایران

ششمین جلسه تحلیف اعضای ششم شورای یاسوج هم لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۸۶

ششمین جلسه تحلیف اعضای ششم شورای یاسوج با حضور عطاءالله دانشی، ایمان جاودانه، هدایت اکبری و فرشید احمدی‌کیش برگزار اما بدلیل حضور نیافتن هدایت الله امیری، این جلسه مانند پنج جلسه تحلیف گذشته لغو شد.

 به گزارش ایلنا از یاسوج، فرماندار بویراحمد در همین باره گفت: بارها اعلام کردم که جلسات با دو سوم اعضا برگزار شود و این دستور قانونی و مکاتبه وزارت کشور است.

مجید احمدی افزود: نزدیک ۶۰ یا ۷۰ شهر در کشور این مشکل را دارند که حل شد و در استان کهگیلویه و بویراحمد هم شهرهای دهدشت و دنا همین مشکل را داشتند که با ترکیب دو سوم، کار شروع شد.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه، دغدغه  من و همکارانم در این راستا بسیار است و اگر شورا زودتر شروع به کار نکند خیلی از کارهای مردم و شهر بحال خود رها می‌ماند، اظهارداشت: خیلی از کمیسیون ها و جلساتی هستند  که طبق قانون، اعضای شورا باید حضور داشته باشند.

احمدی گفت: هر روز شکایات از مردم داریم که امورات شهری به درستی انجام نمی شود و ما از اعضای مَنتخب شورا درخواست داریم که جلسه تحلیف برگزار شود.

وی با بیان اینکه شورای یاسوج با سایر شوراهای کشور فرقی ندارد، خاطرنشان کرد: برخی ها معقتد به جایگزین اعضای علی‌البدل هستند که فعلا چنین چیزی امکان پذیر نیست.

فرماندار بویراحمد گفت: پذیرفتیم که یک نفر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب تا سرنوشت دو نفر اعضای دیگر شورا مشخص شود.

 احمدی افزود: از طرف مردم بازخواست می‌شویم که چرا اعضای شورای کار را شروع نمی‌کنند‌ و امروز آقای هدایت امیری یکی از منتخبین شورا غایب و در سفر است.

فرماندار بویراحمد گفت: تلاش کردیم ارتباط با این منتخب شورای شهر یاسوج بصورت مجازی برقرار کنیم اما ممکن نشد و به همین دلیل جلسه به حد نصاب نرسید.

احمدی گفت: قانون در خصوص غیبت این دو نفر چیزی نگفته اما چیزی که قانون پیش‌بینی کرده برگزاری تحلیف با دو سوم اعضای شورا است.

وی با عذرخواهی کردن از مردم، اظهارداشت: من از مردم شهر یاسوج قلبآ عذرخواهی می‌کنم و مردم بدانند من و همکارانم در این قضیه نقشی نداریم و منفعتی هم نمی‌بریم.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: تنها نگاه ما این است که کار مردم زمین نماند و امورات شهری سر و سامان بگیر‌ید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، با رای شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، ورود بهنام عباس نژاد منتخب اول و کیوان آشنا منتخب هفتم شورای ششم یاسوج به این شورا در هاله ای از ابهام است.

ورود یک منتخب در شورای شهر دهدشت و یک منتخب در شورای شهر دنا نیز براساس همین رای هم اکنون در هاله ای از ابهام است.

نگرانی مردم شهرهای یاسوج، دهدشت و دنا از توقف معرفی منتخبین خود بالا و از شورای عالی نظارت بر انتخابات بشدت گله مندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز