خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

برخورداری 171 کیلومتر از راه‌های استان اردبیل از سیستم روشنایی / 31 کیلومتر پروژه روشنایی در دست اجراء

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۹۸۰

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 171 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل مجهز به سیستم روشنایی است.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان های بیله سوار و پارس آباد از  برخورداری 171 کیلومتر از راه‌های استان اردبیل از سیستم روشنایی خبر داد و گفت: 31 کیلومتر پروژه روشنایی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل درحال اجرا است.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: از این میزان پروژه 11 کیلومتر در محور اردبیل سرچم محدوده کجل، 10 کیلومتر در محور اردبیل خلخال محدوده پلیس راه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست و 10 کیلومتر نیز از اردبیل به سمت پلیس راه مغان مراحل مناقصه و انتخاب پیمانکار را سپری می کند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: با در نظر گرفتن طول راههای دارای سیستم روشنایی نسبت به طول راههای تحت نظارت بدون محاسبه راههای روستایی، استان اردبیل رتبه نهم کشوری را از نظر مجهز بودن راهها به سیستم روشنایی دارد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه برای ارتقای ایمنی در راهها ایجاد روشنایی به صورت نقطه‌ای در نقاط حساس و پرحادثه ‌در اولویت‌ کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته خاطرنشان کرد: در 28 نقطه از محورهای پرحادثه و مه گیر استان اردبیل سیستم روشنایی به صورت نقطه ای ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از نصب بیش از 7 هزارو 600 عدد چراغ روشنایی در جاده ها و 14 دستگاه تونل موجود استان خبر داد و یادآور شد: در 6 ماه گذشته 606 عدد چراغ های چشمک زن خورشیدی، برقی و پلیسی در تقاطع ها و نقاط پرحادثه استان در راستای ارتقای ایمنی تعویض یا نصب شده است.

وثوقی تصریح کرد: در مدت یاد شده هزارو 200 مورد خاموشی هوایی با تلاش شبانه روزی اکیپ نگهداری سیستم روشنایی رفع ،هزار مترطول کابل کشی بین پایه های روشنایی انجام ، تعمیر و تعویض هزارو 500 مورد فیوز – ترانس – استارتر – لامپ سدیمی و سرویس تابلوهای تغذیه روشنایی نیز انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز