خبرگزاری کار ایران

از شنبه ؛

بیش از ۲۰۰ مدارس کم جمعیت قزوین به صورت حضوری فعال خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۹۷۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مدارس با کمتر از 15 دانش آموز از شنبه به طور حضوری بازگشایی می‌شود و در مدارس با دانش آموز بیشتر بسته به شرایط به موافقت اولیای دانش آموزان و مدرسه بستگی دارد.

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: مدارس با کمتر از 15 دانش آموز از شنبه به صورت حضوری بازگشایی می‌شود که تعداد این مدارس در استان 270 مورد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در مدارس با 15 تا 70 دانش آموز نیز در صورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پروتکل اعلام شده و رضایت اولیا و مدارس و به شرطی که تجمع در فضاهای عمومی از 15 تا 20 نفر بیشتر نشود با گروه بندی دانش آموز می‌توانند به صورت حضوری آغاز به فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: در مدارس با بیشتر از 70 دانش آموز نیز به شرایط بستگی دارد و در مجموع برای تصمیم برای بازگشایی مدرس با جمعیت متوسط و بالا به مناطق و مدارس اختیار داده شده و درصورت جلب رضایت اولیای دانش آموزان و فراهم کردن شرایط بهداشتی امکان آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری را دارند.

اصغری گفت: رعایت شیوه نامه‌ای بهداشتی اعلام شده مورد تاکید آموزش و پرورش است و گروه‌های نظارتی ما و علوم پزشکی بر روند اجرای این پروتکل‌ها نظارت خواهند داشت تا سلامت دانش آمزان تهدید نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز