خبرگزاری کار ایران

۵ هزار بسته معیشتی در شرق شیراز توزیع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۹۳۳

فرماند‌‌‌ه سپاه ناحیه احمد‌‌‌بن موسی (ع) شیراز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 410 برنامه شاخص و عمومی در محدوده شرق شیراز به همت سپاه ناحیه احمد‌‌‌بن موسی (ع) شیراز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسد‌‌‌ار احمد‌‌‌ جعفری در جمع خبرنگاران افزود:در هفته دفاع مقدس در قالب رزمایش شهید سلیمانی در شرق شیراز ۵ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد. 

وی در ادامه ضمن تشریح برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه ناحیه احمد‌‌‌بن موسی (ع) شیراز گفت: افتتاح ۷ کارگاه اشتغالزایی، احداث ۲کارگاه، افتتاح دو مرکز کاریابی، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه‌ها، زنگ مقاومت در مدارس شرق شیراز و جشنواره مالک اشتر از برنامه‌های دیگر این هفته خواهد بود. 

وی ادامه داد: تهیه و توزیع ۹۲۰ بسته لوازم التحریر، ۱۲۰دست کفش و لباس برای دانش آموزان نیازمند ، ۵۸۰ بسته بهداشتی، کمک هزینه ثبت نام و رهن و اجاره خانه، ۱۲سری جهیزیه و ۹۲۰ بسته لوازم التحریر، از دیگر خدماتی است که در شیراز اجرایی می‌شود. 

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی در ادامه از رزمایش اطلاعاتی عملیاتی به صورت شبانه روزی در سطح شرق شیراز خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های فرهنگی و خدماتی، شب شعر مقاومت، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان به صورت رزمایش، رژه خودرویی و موتوری و پیاده روی و کوهنوردی از دیگر برنامه‌هایی است که پیش بینی شده است. 

به گفته وی رزمایش شهید سلیمانی، غبارروبی قبور شهدا، همایش مدافعان سلامت و قدردانی از ۱۰۰ بسیجی فعال در این عرصه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شرق شیراز است.

جعفری یادآور شد که مرکز واکسیناسیون در قالب طرح شهید سلیمانی به دست بسیجیان افتتاح شد تا بتوانیم در سرعت بخشی به واکسیناسیون موثر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز