خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مطرح کرد؛

تشکیل اتاق تشکل های کارگری در خانه کارگر اصفهان/اتحاد و وحدت رویه، برای رفع مشکلات کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۸۷

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان گفت: اتاق تشکل های کارگری را با هدف حمایت و پیگیری حق و حقوق کارگران و بازنشستگان کارگری تشکیل می دهیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اصغر برشان در جلسه هم اندیشی پیرامون تشکیل اتاق تشکل های کارگری اظهار داشت: این سیاست گذاری را به فال نیک می گیریم و با هدف تعامل با دولت جدید و رسیدگی به حق و حقوق کارگران و بازنشستگان اتاق را تشکیل می دهیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان اضافه کرد: لازم است هشیار باشیم و با رصد خاص و دقیق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مواضع ایشان مطلع و در اتاق تشکل ها پیرامون طرح خواسته های جامعه کارگری و انتقال آن به وزیر به جمع بندی برسیم.

برشان خاطرنشان کرد: نیازمند وحدت رویه مشترک هستیم و باید اختلافات را کنار بگذاریم و پیگیر اختصاص منابع تامین اجتماعی به جامعه کارگری و بازنشستگان این حوزه باشیم؛ چرا که مشکل ما این است که تامین اجتماعی محلی برای جبران نیاز و خسران اقشار مختلف و مشترک همه حقوق بگیران شده است.

وی به تهیه و توزیع بن کارگری اشاره کرد و گفت: تورم بیداد می کند و سفره کارگران و بازنشستگان کارگری کوچک شده است، بنابر این با توجه به وجود زیر ساخت ها، باید پیگیر بن کارگری نیز باشیم.

انسجام و وحدت اساس اتاق تشکل های کارگری اصفهان

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان اصفهان نیز در این باره گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و وحدت رویه در بین تشکل های کارگری اصفهان هستیم و این اتفاق با تشکیل اتاق محقق می شود.

حمیدرضا امینی ادامه داد: از روسای تشکل های کارگری دعوت می کنیم تا خانه کارگر اصفهان را برای تشکیل این اتاق همراهی کنند.

وی اضافه کرد: اتاق تشکل های کارگری خانه کارگر اصفهان می تواند نقطه عطفی برای کشور شود و بقیه خانه های کارگر کشور نیز با هدف وحدت رویه بین تشکل ها و احقاق حقوق جامعه کارگری برای تشکیل این اتاق اقدام کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان اضافه کرد: خانه کارگر پیش قدم شده تا روش کار حمایت از جامعه کارگری در قالب تشکل ها را  قانونمند تر پیگیری کند. 

وی یادآور شد: امیدواریم حضور روسای تشکل ها در این اتاق سبب افزایش حضور کارگران و کارفرمایان به خانه کارگر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز