خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال تاکنون؛

452 هزار تن روغن خوراکی در بندرشهید رجایی تخلیه شده است/ پهلوگیری 2 کشتی حامل روغن خام تا چند روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۷۰۷

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 452 هزارتن روغن نباتی به وسیله 15 فروند کشتی از طریق بندرشهید رجایی واردکشور شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران در تشریح میزان واردات، تخلیه و ارسال روغن خوراکی از بندرشهید رجایی به استانهای کشور اظهار کرد: در راستای تامین زنجیره کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان از ابتدای سال جاری تاکنون 452 هزار تن روغن خوراکی به وسیله 15 فروند کشتی از طریق بندر شهید رجایی وارده کشور شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 167 هزارتن روغن در مخازن این مجتمع موجود است که روزانه یک‌هزار و 680 تن از این کالای مصرفی و مورد نیاز کشور به وسیله 70 کامیون از بندرشهید رجایی به کارخانجات و شرکت‌های فرآوری روغن نباتی در سراسر کشور ارسال می‌شود.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: همچنین 2 کشتی حامل روغن خوراکی با ظرفیت 71 هزار و 500 تن در لنگرگاه بندرعباس مراحل اسنادی خود را طی کرده و طی روزهای آینده در بندر شهید رجایی پهلودهی می شود.

محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه ظرفیتی بالغ بر ۳۷۰ هزارتن در سه نقطه از اراضی بندرشهید رجایی به ذخیره سازی و نگهداری فرآوری روغن خام خوراکی اختصاص دارد، اضافه کرد: از 9 پست اسکله تخلیه و نگه‌داری کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی، 3 پست آن مخصوص تخلیه روغن نباتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز