خبرگزاری کار ایران

با سخنرانی معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌شود؛

مراسم میهمانی لاله‌ها در 158 گلزار شهید و 40 مزار شهید گمنام استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۸۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها به مناسبت هفته دفع مقدس در 158 گلزار شهید و 40 مزار شهید گمنام استان با سخنرانی یکی از معاونین رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در 158 گلزار شهید و 40 مزار شهید گمنام استان البرز خبر داد و گفت: این مراسم، همراه با عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس همچون ادوار گذشته از ساعت 16 روز پنجشنبه یکم مهرماه در 158 گلزار مطهر شهدا و 40 مزار شهید گمنام استان با حضور پرشکوه امت انقلابی و شهیدپرور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مراسم متمرکز این برنامه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین لشگری و کشوری و امت شهیدپرور استان البرز با سخنرانی یکی از معاونین رئیس‌جمهوری در امام‌زاده محمد علیه‌السلام برگزار می‌شود.

رستمیان در پایان با دعوت گسترده از تمام مسئولان و مردم برای حضور در این مراسم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران است، باید تلاش کنیم تا یاد شهدا در جامعه زنده بماند و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی پایدار و زنده بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز