خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیأت دولت :

استانداران بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد‌ند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۷۱

هیأت وزیران در جلسه صبح امروز چهارشنبه -31 شهریور ماه - خود که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد ، به استانداران منتخب بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد. 

به گزارش ایلنا ، در این جلسه، هیأت وزیران پس از بررسی سوابق  احمد محمدی زاده، به وی به عنوان استاندار بوشهر رأی اعتماد داد.

محمدی زاده پیش از این به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی وزیر نفت در دولت دهم فعالیت داشته است.

همچنین در ادامه جلسه،  سیدعلی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفت.

 احمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضائی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است. وی پیش از این، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیأت امنا و هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز