خبرگزاری کار ایران

رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی پارس‌آباد در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۰۴

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، مشکلات ۱۶ واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پارس آباد بررسی شد.

به گزارش ایلنا، ارژنگ عزیزی عنوان کرد: بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی در ارتباط با ضعف زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پارس آباد بود که طی تماس تلفنی نماینده شهرستان پارس آباد در مجلس با مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور قرار شد شهرک صنعتی پارس آباد توسط شرکت شهرک های صنعتی استان از شرکت خدماتی تحویل گرفته شده و مسئولیت تکمیل زیرساخت‌ها را به عهده داشته باشد. 

وی اذعان کرد: بخش دیگر مشکلات در رابطه با امهال معوقات بانکی و یا دریافت تسهیلات بانکی جدید بود که با حضور مسئولان بانکی استان و شهرستان تصمیمات لازم در مورد آن ها اتخاذ شد.

معاون استاندار اردبیل در ادامه این جلسه در آیین افتتاح یک طرح تولیدی شن و ماسه و بتن آماده شهرستان پارس آباد نیز تصریح کرد: برای این طرح و خرید ماشین آلات آن ۲۵ میلیارد تومان از محل آورده سرمایه گذار محترم هزینه شده و قرار شد با معرفی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان شش میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی سرمایه در گردش به آن اختصاص داده شود.

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نماینده مردم شهرستاپارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان پارس آباد و رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز