خبرگزاری کار ایران

تعداد بیماران بدحال کرونایی خراسان رضوی به زیر ۴۰۰ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۸۳

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی ابتلا، شمار بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان خراسان رضوی به زیر ۴۰۰ نفر کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا رحیمی افزود: حدود ۳۳۰ نفر از این تعداد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه آمار بیماران بستری شده کرونایی در استان خراسان رضوی به ۲۲۵ نفر در روز کاهش یافته است.

رحیمی بیان کرد: در حال حاضر هزار و ۳۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۹۸۰ نفر از این بیماران مربوط به حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
وی از مردم خواست نسبت به واکسیناسیون فراگیر و رعایت پروتکلهای بهداشتی برای پیشگیری از ورود به موج ششم کرونا دقت کافی داشته باشند.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیر پوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی خود دارند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:‌ در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۹ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۱۷ هزار و ۹۰۵ نفر در کشور رسید.

در این مدت ۱۷ هزار و ۵۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۲ هزار و ۵۸۱ نفر از آنها بستری شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز