خبرگزاری کار ایران

رعایت ۸۲ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی در بانک‌های خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۵۵

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بانک‌های خراسان رضوی به ۸۲ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط مناطق تحت پوشش این دانشگاه در وضعیت نارنجی است، گفت: در شرایط نارنجی فعالیت همه اماکن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مجاز بوده و فقط فعالیت رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی در فضای بسته ممنوع است و باید در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت بیرون بر خدمات صورت پذیرد.

او با بیان اینکه سازمان‌ها و ادارات بیشترین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خراسان رضوی را دارند، افزود: بر اساس نظارت‌ها و بررسی‌های انجام شده میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان‌ها و ادارات ۸۷ درصد گزارش شده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بر طبق همین بررسی‌ها میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خراسان رضوی به بیش از ۶۲ درصد رسیده است و میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بانک‌های خراسان رضوی ۸۲ درصد است.

حسنی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظارت کننده است و برخورد با متخلفان در حوزه واحد‌های صنفی به اداره اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سپرده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز