خبرگزاری کار ایران

اختلافات شورای شهر کاشمر وارد فاز جدید شد/ شهردار استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۰۰

رئیس شورای شهر کاشمر گفت: شهردار این شهر با تقدیم استعفای خود از این سمت کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر مرادزاده در دوازدهمین جلسه شورای شهر کاشمر اظهار کرد: با توجه به انتخاب محمد صادقی در جلسه هفته گذشته شورای شهر با ۴ رأی اعضای شورای شهر و ترک جلسه از سوی سه عضو دیگر به‌عنوان شهردار، وی استعفایش را تقدیم شورا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به مطرح کردن موضوع استعفای شهردار منتخب در جلسه روز گذشته، ابراز کرد: پس از طرح موضوع در جلسه و انجام رأی‌گیری با نظر موافق ۶ عضو و نظر ممتنع یک عضو دیگر با استعفای محمد صادقی موافقت شد.

وی بیان کرد: جلوگیری از بروز اختلاف در شورای شهر علت استعفای شهردار منتخب اعلام‌ شده است.

مرادزاده خاطرنشان کرد: با نظر موافق اعضای شورای شهر مقرر شد که روز شنبه دوم مهرماه جلسه فوق‌العاده‌ای به‌منظور انتخاب شهردار کاشمر برگزار شود.

انتخاب محمد صادقی به‌عنوان شهردار جدید کاشمر در جلسه هفته گذشته شورای شهر که قانونی یا غیرقانونی بودن آن با حرف‌وحدیث‌هایی روبه‌رو بود حواشی زیادی به‌دنبال داشت، به‌طوری‌که با وجود خروج سه عضو قبل رأی‌گیری از جلسه، با حضور چهار عضو رأی‌گیری برای انتخاب شهردار برگزار و محمدصادقی با چهار رأی به‌عنوان شهردار انتخاب شد، این در حالی است که شنیده می‌شود صورت‌جلسه شورا به دلیل خودداری چهار عضو از امضای آن هنوز به فرمانداری ارسال نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز