خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

آغاز فعالیت خوشه صنعتی مبلمان در مهرماه سالجاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۴۸۷

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: مطالعه ایجاد خوشه صنعتی مبلمان که از سال گذشته آغاز شده بود، به زودی در استان اردبیل پیاده سازی و آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی از آغاز فعالیت خوشه صنعتی مبلمان در آینده ای نزدیک در استان اردبیل خبر داد و گفت: خوشه های صنعتی نقش محوری و اساسی در سیاست های اقتصادی و صنعتی کشورهای توسعه یافته ایفا می کنند که بر این اساس اجرای خوشه های صنعتی به عنوان یکی از مأموریت های اصلی شرکت شهرک های صنعتی قرار دارد.

اهلی ادامه داد: خوشه های صنعتی با مشارکت و همکاری واحدهای تولیدی، دولت و دانشگاه و با هدف تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر در مناطق مختلف جغرافیایی شکل می گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: در حال حاضر 3 خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان وجود دارند که خوشه مبلمان به عنوان چهارمین خوشه ای خواهد بود که در مهر ماه سال جاری و با راهبری شرکت شهرک های صنعتی، در استان اردبیل شروع به کار خواهد کرد.

اهلی آغاز به کار این خوشه صنعتی را در جهت تقویت ارتباط صنایع مبلمان بسیار کارگشا دانست و افزود: با توجه به اینکه خوشه های صنعتی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و هم افزایی صنایع با یکدیگر دارند، ایجاد این خوشه منجر به افزایش راندمان تولید، تسهیل بازار فروش و خرید مواد اولیه صنایع مبلمان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز