خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تمامی دستگاه ها و سازمان های استان موظف به مانع زدایی از فعالیت فعالان اقتصادی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۳۴۳

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان های مربوطه در استان موظف و مکلف هستند که در رابطه با مانع زدایی از فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اقدامات لازم را داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که روز سه شنبه در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در البرز همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و طبق زمان بندی و منظم برگزار شده است.

وی ادامه داد: دولت عزم جدی در راستای تحقق راهبردهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها دارد.

شهبازی گفت: همواره با اهتمام ویژه ای در راستای رفع موانع تولید و صنعتگران و تجار استان اقدام کردیم و در این جلسات نیز موضوعات مطروحه در قالب مصوبات رسیدگی می شوند و نتایج آنها در جلسه بعد اعلام می شود.

وی افزود: یکی از درخواست های مهم سرمایه گذاران استان در خصوص تامین برق بود که پیرو این امر ملاقاتی با وزیر  نیرو داشتم و مسائل را مطرح کردم که مقرر شد در استان حضور یابند و از نزدیک موانع را مورد بررسی قرار دهند. 

استاندار البرز گفت: البرز تنها استان کشور بود که از امکان نمایشگاه دائمی بی بهره بود ولی موانع برطرف شد و پروژه نمایشگاه استان در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: در این راستا اعتباری نیاز است که درصدد هستیم از منابع مختلف نسبت به تامین آن اقدام کنیم.

شهبازی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان های مربوطه در استان موظف و مکلف هستند که در رابطه با مانع زدایی از فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اقدامات لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز